Palvelemme hankintayksiköitä julkisten hankintojen menettely- ja hankintalain soveltamiskysymyksissä.
Suosittelemme käyttämään ensisijaisesti palvelusähköpostiamme.
Julkisten hankintojen ilmoituskanava HILMAssa on käyttökatko torstain 6.9.2018 klo 12.00:n ja perjantain 7.9. klo 9.00:n välillä. Käyttökatkoksen aikana ei julkaista uusia hankintailmoituksia eikä ilmoituskanavaa voi muutenkaan käyttää.
Käyttökatkos johtuu HILMAn päivittämisestä. Päivitys koskee kaikkia muita ilmoituspohjia paitsi maatalouden hankintailmoituksia (lomakkeet 50 - 51).
Päivityksen johdosta HILMAan aikaisemmin laadittuja ilmoituspohjia ei voi hyödyntää tulevissa kilpailutuksissa ja ennakkoon tallennetut tiedot häviävät. Lisäarvopalvelutuottajien palveluista ainakin Cloudian hankintapalvelut.fi-palveluun tehtyjä hankintailmoituksia voi hyödyntää sellaisenaan myös päivityksen jälkeen.
Palvelemme hankintayksiköitä julkisten hankintojen menettely- ja hankintalain soveltamiskysymyksissä.
Suosittelemme käyttämään ensisijaisesti palvelusähköpostiamme.