Palvelemme hankintayksiköitä julkisten hankintojen menettely- ja hankintalain soveltamiskysymyksissä.
Suosittelemme käyttämään ensisijaisesti palvelusähköpostiamme.
Julkisten hankintojen neuvontayksikkö työstää yhteistyössä työ- ja elinkeinoministeriön vaikuttavuusinvestoimisen osaamiskeskuksen, Suomen yrittäjien ja Soste ry:n kanssa materiaalia asiakasosallisuuden huomioimisen hyvistä käytännöistä julkisissa hankinnoissa. Työ on osa kansallisen julkisten hankintojen strategian toimeenpanoa.
Toimenpiteen tarkoituksena on tuottaa tietoa hyvistä mallikäytännöistä asiakastarpeiden huomioon ottamiseksi julkisissa hankinnoissa.
Asiakastarpeiden huomioon ottamista voi olla esimerkiksi
Onko sinulla kokemusta asiakasosallisuuden huomioimisesta hankinta- ja kilpailutusprosessissa?
Meitä neuvontayksikössä kiinnostavat erilaiset asiakasosallisuuden mallit laajalla skaalalla. Kerrothan siis rohkeasti ja matalalla kynnyksellä kokemuksesi ja autat näin muita omilla kokemuksillasi.
Lähetä kokemuksesi tämän Webropol-lomakkeen kautta. [Kysely suljettu syyskuussa 2021.]
Neuvontayksikön kysely on osa Hankinta-Suomen (vm.fi) kansallisen julkisten hankintojen strategian toimeenpanoa.
Hankinta-Suomi ja kansallinen julkisten hankintojen strategia
Palvelemme hankintayksiköitä julkisten hankintojen menettely- ja hankintalain soveltamiskysymyksissä.
Suosittelemme käyttämään ensisijaisesti palvelusähköpostiamme.